بخش 0 - قبل از خرید بدانیم
بخش 1 - یک شروع پر سرعت
بخش 2 - مقدمات برنامه نویسی جاوا
بخش 3 - مقدمات رابط گرافیک
بخش 4 - مقدمات شیء گرایی
بخش 5 - کنترل برنامه
بخش 6 - آرایه ها
بخش 7 - وقت عمل است
بخش 8 - ختم دوره مقدماتی
بخش 9 - همزمانی
بخش 10 - کنترل لیست
بخش 11 - برنامه نویسی Server Side
بخش 12 - یک نرم افزار Server Base
بخش 13 - ساخت کنترل های سفارشی
بخش 14 - بانک اطلاعات
بخش 15 - دانلود فایل و تصویر
بخش 16 - پروژه مارکت اندروید
بخش 17 - جمع آوری اطلاعات
بخش 18 - ابزار نویسی
بخش 19 - فایل سیستم
بخش 20 - راه کارهای پیام کوتاه
بخش 21 - گرافیک پیشرفته
بخش 22 - صوت و تصویر
بخش 23 - شبکه های ارتباطی
بخش 24 - این همه پروژه
بخش 25 - تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی
بخش 26 - سرویس های اندروید
- بخش 7 - وقت عمل است
- رمز عبور فایلهای فشرده
رمز عبور زیر را ابتدا در notepad کپی کنید، پس از اطمینان از عدم خاتمه رمز به فاصله و یا سایر کاراکترهای غیر معتبر، آنرا به عنوان رمز فایل ( در صورت درخواست نرم افزار بازکننده فایل ) وارد نمایید. بهترین روش چند کلیک روی خط رمز برای انتخاب همه رمز و Copy آن است. جهت مشاهده رمز نیاز است لایسنس آموزش را خریداری کرده باشید
- پروژه - تبدیل واحد
- 36 دقیقه
پروژه تبدیل واحد، از الگوریتم ساده ای تبعیت می کند و بیشتر با کنترل های UI سر و کار دارد. اگر بخواهید واحد های بیشتری اضافه کنید، با توجه به ساختار خشک فعلی، به راحتی ممکن نیست و برای هر واحد جدید باید دستورات شرطی آنرا نیز اضافه کنید. در آینده وقتی اطلاعات ما بیشتر شد، شاهد این خواهید بود که چگونه این کدها را تغییر میدهیم تا ساختار خشک فعلی به یک ساختار داینامیک و قابل توسعه تبدیل شود. اما برای شروع کار همین ساختار خوب است.
- پروژه - ماشین حساب
- 1 ساعت 37 دقیقه
پروژه ماشین حساب از نظر ذخیره سازی State ها و Operand قبلی و ترکیب کلید های فشرده شده تا شناسایی یک عدد، کار پر زحمت و پیچیده ایست. همینطور از UI اندروید استفاده زیادی می تواند بکند. بنابراین در تعقیب دستورات شرطی و الگوریتم شناسایی آخرین Operand و تبدیل محتوای LCD به عدد باید دقت بیشتری در این آموزش داشت.
از آنجاییکه یک گرافیک مناسب تر می تواند روی این ماشین حساب جلوه ای ایجاد کند، با تعریف منابع هنری ( Art Asset ) ها خاص که یکی از نکات مهم این ویدئو هست، ماشین حساب شکیل تری ایجاد کرده ایم که فونت خاصی هم روی LCD آن به نمایش در می آید که برای آموزش فونت هم مفید است.
- پروژه - بازی tic tac toe
- 1 ساعت 5 دقیقه
این بازی که یک Board Game معروف است، جهت پیاده سازی در اندروید ( بدون هوش مصنوعی برای کامپیوتر ) گزینه مناسبی به نظر می رسید که دو نفر همزمان با هم بازی می کنند ( بر روی یک گوشی ). جمع تعداد برد هر بازیکن در بالای صفحه قابل نمایش است. همینطور منابع گرافیکی ساده ای در پروژه به کار گرفته شده که آموزش دقیقتری ارائه شده باشد.
این بازی بیشتر از الگوریتم استفاده می کند و تشخیص برنده و بازنده و همچنین استفاده از آرایه و نوع اتصال اطلاعات ورودی به آرایه نکته مهم پروژه است که با جزئیات ارائه شده.
- پروژه - بازی Hangman
- 53 دقیقه
این بازی نیز یک Board Game معروف است که در آن کلمه ای توسط کامپیوتر در نظر گرفته می شود، و کاربرد با فشردن حروف به تشخیص کلمه نزدیکتر خواهد شد. نکات کلیدی این پروژه استفاده از آرایه ای از String ها، تولید یک عدد تصادفی و در نتیجه یک کلمه تصادفی، تبدیل کلمه به آرایه ای از حروف، اتصال UI تمامی دکمه ها بسیاری دیگر که مطمئناً برای شما مفید خواهد بود.