سرویس «مقاله» به صورت رایگان عرضه شد  اطلاعات بیشتر ساعات آموزش بازی سازی به 37 ساعت افزایش یافت  اطلاعات بیشتر بیش از 4 ساعت به پکیج «توسعه وب بر پایه LAMP» اضافه شد فایل دانلودی وبینار چهارم عرضه شد  اطلاعات بیشتر 5 ویدئو اول پروژه نقطه بازی، به رایگان قابل دانلود و مطالعه می باشد  اطلاعات بیشتر فریم ورک uncox بهینه شد و سرعت سایت حدوداً 20 برابر شد اخبار تک خطی uncox ، بهتر از هر چیز عمل خواهد کرد  اطلاعات بیشتر سرویس پشتیبانی ریموت عرضه شد  اطلاعات بیشتر شرکت در وبینار بهتر از خرید نسخه دانلودی آن است  اطلاعات بیشتر 
تخفیف بزرگ بر روی پکیج ها و وبینارها به مدت محدود

  • بخش 16 - پروژه مارکت اندروید
  • غیر رایگان
  • متوسط


  • رمز عبور فایلهای فشرده


رمز عبور زیر را ابتدا در notepad کپی کنید، پس از اطمینان از عدم خاتمه رمز به فاصله و یا سایر کاراکترهای غیر معتبر، آنرا به عنوان رمز فایل ( در صورت درخواست نرم افزار بازکننده فایل ) وارد نمایید. بهترین روش چند کلیک روی خط رمز برای انتخاب همه رمز و Copy آن است. جهت مشاهده رمز نیاز است لایسنس آموزش را خریداری کرده باشید
پسورد با توجه به سطح دسترسی شما قابل مشاهده نیست

  • پروژه مارکت - طراحی
  • 2 ساعت 20 دقیقه
  • 349 MB


هر پروژه ای در ابتدا نیاز به ساخت یک بستر اجرایی و کلاسهای پایه دارد که در آینده پروژه باز هم مورد تصحیح و ویرایش قرار خواهند گرفت. همینطور لایه های طراحی که همان پنجره های نرم افزار هستند، مهم و بعضاً طراحی آنها بسیار وقت گیر خواهد شد. این قسمت بر ساخت بستر اجرایی و مناسبی برای پروژه مارکت ارائه شده است.
از آنجاییکه این یک پروژه است، پس روش پیاده سازی پروژه و ملزومات آنرا مشاهده کنید و سعی کنید خطی و کلیشه ای به این آموزش نگاه نکنید. سورس این پروژه در توضیحات ویدئو آخر درج شده است.

  • پروژه مارکت - تست با بانک Local
  • 36 دقیقه
  • 101 MB


برای آموزش استفاده از بانک های Local که همان SQLite است، و همینطور به مقصود تست کردن نرم افزار با داده های تستی ( و محلی )، به نظر می رسد، ساخت این پروژه با یک بانک Local باعث درک بهتری از چگونگی کارکرد پروژه باشد.

این قسمت ساده را برای درک بهتر SQLite با دقت مرور کنید و چون ساده است، خوب یاد بگیرید. سورس این پروژه در توضیحات ویدئو آخر درج شده است.

  • پروژه مارکت - اتصال به بانک آنلاین
  • 46 دقیقه
  • 154 MB


پس از تست و گزارشگیری نرم افزار با استفاده از بانک Local ، باید نظیر آن بانک را سمت سرور با استفاده از MySQL بسازیم و با استفاده از وب سرویس که در اینجا با PHP نوشته شده است، با سرور و دیتابیس مستقر در آن ارتباط برقرار کنیم. نیاز است گزارش گیری های Local به گزارشات سمت سرور تبدیل شوند و خواهیم دید با تغییر یک متد و بدون دستکاری در هسته برنامه، چگونه پروژه را از Local به Server Base تبدیل می کنیم.

مطمئناً در نرم افزارهای متفاوت به دسترسی های سرور نیاز خواهید داشت، پس این قسمت را بسیار خوب مطالعه کنید و فرا بگیرید. سورس این پروژه در توضیحات ویدئو آخر درج شده است.

  • پروژه مارکت - دانلود لوگو و فایل
  • 1 ساعت 10 دقیقه
  • 204 MB


برای نمایش لوگو نرم افزارهای موجود در مارکت، دانلود و نصب فایلهای APK موجود در سرور، مطمئناً نیاز به یک Downloader مناسب و الگوی خوبی برای بارگزاری تصاویر در ListView داریم. این قسمت از آموزش این مهم را آموزش می دهد.

ممکن است بدون یک پروژه عملی مناسب، نتوانید آموزشهای این بخش را برای خود تمرین کنید. پس سعی کنید یک نرم افزار مارکت خوب با دانسته های موجود بنویسید. در آینده با فراگیری آموزه های بیشتر ، خواهید توانست، این پروژه را به یک پروژه بسیار قوی تبدیل کنید. دانلود سورس پروژه فراموش نشود. دانلود سورس سمت سرور، فراموش نشود.
#
#