ساعات آموزش بازی سازی به 37 ساعت افزایش یافت  اطلاعات بیشتر بیش از 4 ساعت به پکیج «توسعه وب بر پایه LAMP» اضافه شد فایل دانلودی وبینار چهارم عرضه شد  اطلاعات بیشتر 5 ویدئو اول پروژه نقطه بازی، به رایگان قابل دانلود و مطالعه می باشد  اطلاعات بیشتر فریم ورک uncox بهینه شد و سرعت سایت حدوداً 20 برابر شد اخبار تک خطی uncox ، بهتر از هر چیز عمل خواهد کرد  اطلاعات بیشتر سرویس پشتیبانی ریموت عرضه شد  اطلاعات بیشتر شرکت در وبینار بهتر از خرید نسخه دانلودی آن است  اطلاعات بیشتر 

  • بخش 2 - مقدمات برنامه نویسی جاوا
  • رایگان
  • مقدماتی


  • رمز عبور فایلهای فشرده


رمز عبور زیر را ابتدا در notepad کپی کنید، پس از اطمینان از عدم خاتمه رمز به فاصله و یا سایر کاراکترهای غیر معتبر، آنرا به عنوان رمز فایل ( در صورت درخواست نرم افزار بازکننده فایل ) وارد نمایید. بهترین روش چند کلیک روی خط رمز برای انتخاب همه رمز و Copy آن است. جهت مشاهده رمز نیاز است به صورت رایگان در سایت ثبت نام کرده باشید
پسورد با توجه به سطح دسترسی شما قابل مشاهده نیست

  • آشنایی با متغیرها در جاوا
  • 31 دقیقه
  • 78 MB


با توجه به اینکه برنامه نویسی اندروید، با استفاده از زبان برنامه نویسی Java انجام می گیرد، باید به جاوا را تا حد خوبی درک کنیم. متغیرها در هر زبانی جزء اصول اولیه کار شمرده می شوند که معمولاً هم خواص آنها در بین تمامی زبانها مشترک است. در این بخش توضیح دقیقی برای متغیرها و اعمال تغییرات روی آنها داده شده است. برای تست متغیرها از ابزار Logcat استفاده می کنیم که امکان ارزیابی خروجی را بسیار راحتتر خواهد کرد.
این ویدئو را دقیق یاد بگیرید و شک های خود را با نوشته و در خروجی آزمایش کنید. سورس این ویدئو ، Startup2.zip است که در قسمت های پایینتر لینک آن آورده شده.

  • عبارات کنترل شرط if و switch
  • 8 دقیقه
  • 15 MB


ساده ترین دستور برنامه نویسی if است که بدون وجود آن، ایجاد الگوریتم غیر ممکن خواهد بود. همینطور switch که در برخی موارد جایگزین if خواهد شد. سعی شده که با مثال کاربردی این بخش توضیح داده شود.

این ویدئو را دقیق یاد بگیرید و سعی کنید با if الگوریتم های مقایسه ای خیلی ساده برای خود مثال زده و آزمایش کنید. سورس این ویدئو ، Startup2.zip است که در قسمت های پایینتر لینک آن آورده شده.

  • حلقه های کنترلی while, for و do
  • 11 دقیقه
  • 19 MB


در ایجاد الگوریتم ها، بسیار پیش خواهد آمد که نیاز به حلقه هایی داشته باشیم که مدام کاری را انجام دهند لذا در این قسمت انواع حلقه ها مورد استفاده و توضیح جزئی قرار گرفته. توجه داشته باشید که حلقه ها هم مثل متغیرها و دستورات شرطی در همه زبانها یک پیگر بندی و مفهوم دارند و فقط ممکن است نحوه نوشتار آنها کمی متفاوت باشد.

با دانستن تا این قسمت از آموزش، قادر خواهید بود صدها الگوریتم را نوشته و آزمایش کنید، کافیست تلاش کنید و دلسرد نشوید. برای ساده تر شدن مفهوم الگوریتم و روند پیاده سازی، قسمت بعدی آموزش بسیار مفید است.

از دیدن باقی آموزشها غافل نشوید چرا که الگوریتم کاربردی را برای شما مشخص تر می کنند،

این ویدئو را دقیق یاد بگیرید و در حد چند الگوریتم ساده، آموزشهای فعلی را تست و نتیجه بگیرید.

  • چند تمرین عملی الگوریتم برای جاوا
  • 24 دقیقه
  • 38 MB


الگوریتم های ساده ای برای شفاف تر شدن آموزشهای فعلی نوشته شده اند که بسیار بسیار بسیار مفید هستند. این قسمت نشان می دهد که چگونه محاسبات طولانی و پردردسر به سادگی توسط کامپیوتر قابل انجام است.

این ویدئو را به دقت یاد بگیرید تا بتوانید هر الگوریتم را حداقل یکبار بدون نگاه کردن به سورس، خودتان بنویسید و تغییرات خود را روی آنها آزمایش کنید. دانلود سورس فراموش نشود.
#

  • مقدماتی دیگر از برنامه نویسی جاوا
  • 41 دقیقه
  • 70 MB


بدون استفاده از method ها نمی شود کدهای تمیز و قابل انعطافی نوشت. از آنجایی که این مطلب بسیار مهم است، در همین اوایل کار آموزش داده شده و الگوریتم های فوق با استفاده از متدها نوشته و فراخوانی شده اند.

این ویدئو را به دقت یاد بگیرید، الگوریتم هایی که خودتان نوشته اید را با استفاده از متدها، به الگوریتم های با ورودی و خروجی مناسب تبدیل و فراخوانی کنید. دانلود سورس فراموش نشود.
#