پیش فروش آموزش «توسعه Kotlin» آغاز شد  اطلاعات بیشتر سرویس «مقاله» به صورت رایگان عرضه شد  اطلاعات بیشتر ساعات آموزش بازی سازی به 37 ساعت افزایش یافت  اطلاعات بیشتر بیش از 4 ساعت به پکیج «توسعه وب بر پایه LAMP» اضافه شد فایل دانلودی وبینار چهارم عرضه شد  اطلاعات بیشتر 5 ویدئو اول پروژه نقطه بازی، به رایگان قابل دانلود و مطالعه می باشد  اطلاعات بیشتر فریم ورک uncox بهینه شد و سرعت سایت حدوداً 20 برابر شد اخبار تک خطی uncox ، بهتر از هر چیز عمل خواهد کرد  اطلاعات بیشتر سرویس پشتیبانی ریموت عرضه شد  اطلاعات بیشتر شرکت در وبینار بهتر از خرید نسخه دانلودی آن است  اطلاعات بیشتر 
تخفیف بزرگ بر روی پکیج ها و وبینارها به مدت محدود


  • 35 دقیقه صحبت خودمانی

  • اندروید بنویسیم!
    نصب و آماده سازی محیط برنامه نویسی
    راه اندازی Emulator و اتصال Device
    ساخت اولین پروژه
    اولین پروژه چگونه گار کرد!
    حتی طراحی لایه های پیچیده!
    کد گذاری رنگ
     Import/Export پروژه ها
    Emulator پرسرعت و زبان فارسی

  • آشنایی با متغیرها در جاوا
    عبارات کنترل شرط if و switch
    حلقه های کنترلی while, for و do
    چند تمرین عملی الگوریتم برای جاوا
    مقدماتی دیگر از برنامه نویسی جاوا

  • استفاده از UI اندروید در جاوا
    بکارگیری عناصر گرافیکی
    منابع هنری پیشرفته!

  • شیء گرایی را درک کنیم!
    مقدماتی دیگر از شیء گرایی

  • ارتباط بین Activity ها
    از چرخه اجرا بیشتر بدانیم!
    استفاده از Menu و Dialog

  • آرایه ها

  • پروژه - تبدیل واحد
    پروژه - ماشین حساب
    پروژه - بازی tic tac toe
    پروژه - بازی Hangman

  • بهتر بنویسیم!
    عیب یابی کنیم!
    گامی فراتر با Interface ها

  • برنامه نویسی همزمانی ( Concurrent )
    پروژه - شمارش گر معکوس

  • استفاده از ListView

  • دریافت سورس نمایشی یک سایت
    آماده سازی محیط توسعه web
    ساده، قوی، استاندارد با JSON

  • پروژه - Notes

  • کنترل سفارشی Spinner
    کنترل سفارشی Circle Progress
    کنترل سفارشی Bouncing Ball
    باران!
    ترسیم نمودار

  • استفاده از بانک های اطلاعاتی SQLite

  • دانلود فایل از اینترنت / سرور
    ListView و تصاویر پرحجم آنلاین!
    یک Downloader تمیز و اصولی

  • پروژه مارکت - طراحی
    پروژه مارکت - تست با بانک Local
    پروژه مارکت - اتصال به بانک آنلاین
    پروژه مارکت - دانلود لوگو و فایل

  • استفاده از Preferences
    کشف وضعیت دستگاه
    استفاده از Google Map
    دسترسی به Sensor ها

  • آشنایی با Batch File
    Batch تبدیل منابع هنری
    Decompile Batch و محافظت از برنامه

  • فایل فرمت های اختصاصی
    کتابخانه کپی فایل

  • دریافت و ارسال SMS

  • زیباتر، نرم تر و داینامیک تر بسازیم
    استفاده از Sliding Menu
    پروژه اسلایدر تصویر
    نمایش محتویات HTML

  • Capture دوربین
    یک Video Player ساده
    یک Sound Recorder ساده

  • پروژه Chat داخل شبکه

  • ماژول وب سرویس
    بازی 2048
    کتاب بسازیم!
    پروژه خبر خوان
    تاریخ شمسی

  • استفاده از Java Reflection

  • استفاده از Alarm Manager
    Push Notification اختصاصی