بخش 0 - قبل از خرید بدانیم
بخش 1 - یک شروع پرسرعت
بخش 2 - مقدماتی از برنامه نویسی Swift
بخش 3 - مقدمات رابط گرافیک
بخش 4 - مقدمات شی گرایی
بخش 5 - مدیریت یک برنامه
بخش 6 - آرایه ها و دیکشنری ها
بخش 7 - پیاده سازی چند پروژه واقعی
بخش 8 - پایان دوره مقدماتی
بخش 9 - کنترل لیست ها
بخش 10 - بانک اطلاعات
بخش 11 - همزمانی
بخش 12 - برنامه نویسی Server Side
بخش 13 - پروژه Note
بخش 14 - سفارشی سازی کامپوننت ها
بخش 15 - دانلود فایل و تصویر
بخش 16 - ارسال اپلیکیشن به App Store
- بخش 8 - پایان دوره مقدماتی
- رمز عبور فایلهای فشرده
رمز عبور زیر را ابتدا در notepad کپی کنید، پس از اطمینان از عدم خاتمه رمز به فاصله و یا سایر کاراکترهای غیر معتبر، آنرا به عنوان رمز فایل ( در صورت درخواست نرم افزار بازکننده فایل ) وارد نمایید. بهترین روش چند کلیک روی خط رمز برای انتخاب همه رمز و Copy آن است. جهت مشاهده رمز نیاز است لایسنس آموزش را خریداری کرده باشید
- بهتر بنویسیم !
- 26 دقیقه
برنامه نویسی بهتر تنها با تجربه بیشتر ممکن است اما توضیحاتی هست که می تواند برای شما در این راستا مفیدتر باشد. در این قسمت توضیحاتی در رابطه با قوانین نوشتاری در کد ، انتخاب نام برای کلاس ها ، متغیر ها و متد ها آشنا خواهیم شد .
- خطایابی در پروژه
- 13 دقیقه
تا به این لحظه پروژه های ما گاها دچار مشکلاتی میشدند و از آنجا که علت خطا را میدانستیم به سرعت آن را رفع میکردیم ، اما گاهی اوقات خطاهایی به وجود می آید که ممکن است با آنها رو برو نشده باشید و یا علت خطا را ندانید . در این آموزش نحوه خطایابی پروژه ها را با هم بررسی خواهیم کرد .
- مفاهیم دیگری از شی گرایی
- 58 دقیقه
همانطور که در بخش های اولیه مباحث شی گرایی گفتیم ، شی گرایی در برنامه نویسی محدود به چند تکنیک و چند ابزار نیست و بسیار گسترده است . در این بخش از آموزش در رابطه با تکنیک ها و ابزار های دیگری که Swift در اختیار ما قرار داده صحبت خواهیم کرد .
- استفاده از Protocol ها
- 33 دقیقه
Protocol ها یکی دیگر از اجزای شیء گرایی هستند که به کرات در کد بکار خواهند رفت. بدون Protocol ها می شود برنامه نویسی کرد اما از نظر کیفیت کد، ممکن است به بیراهه رفته باشیم. پس بهتر است Protocol ها را خوب یاد بگیریم و با دیدن مصادیق آن در پروژه ها آتی آنرا بهتر درک کنیم.
مانند هر مبحث دیگر شیء گرایی، این مبحث پیچیده و گنگ و در مرحله توضیح، غیر عملی است. پس نامید نباشید و مانند گذشته، با اعتماد به راه خودتان ادامه دهید.
- اجرای پروژه روی دستگاه واقعی
- 12 دقیقه
مطمئنا اگر تا الان پروژه ای را پیاده سازی کرده باشید ، علاقمند هستید تا آن را روی دستگاه iOS خوداجرا کنید و به دیگران هم نشان دهید .
- گرفتن خروجی IPA
- 12 دقیقه
در این قسمت از آموزش نحوه گرفتن خروجی برنامه به صورت فایل IPA را آموزش دادیم و میتوانید برنامه ای که تولید کرده اید را روی سایتتان قرار دهید و یا در اختیار دوستان و همکارانتان گذارید تا آن ها هم لذت استفاده از برنامه شما را ببرند . اما توجه داشته باشید این روش فقط برای دستگاه های Jailbreak شده قابل استفاده است .
همچنین امکان ارائه این نسخه به مارکت های داخلی نیز وجود دارد که در این صورت بر روی تمامی دستگاه ها حتی Jailbreak نشده نیز قابل استفاده است .