تنها تخفیف بزرگ سال 1398 بیش از 30% بر روی تمامی محصولات به مدت محدود 
سرور دانلود ایران، در لینک ها جایگزین شد
ارسال پکیج فیزیکی با توجه به هزینه اندک دانلود از سرور داخلی، لغو گردید

  • بخش 3 - مقدمات رابط گرافیک
  • رایگان
  • مقدماتی


  • آشنایی بیشتر با Interface Builder
  • 33 دقیقه
  • 61 MB


در این بخش از آموزش در رابطه با Interface Builder بیشتر صحبت خواهیم کرد و اطلاعات بیشتر را یاد خواهید گرفت .
این بخش پایه و اساس بخش های بعدی آموزش است .

  • استفاده از UI در Swift
  • 16 دقیقه
  • 33 MB


برنامه نویسی برای UI - User Interface در iOS دشوار به نظر می رسد، اما امیدوارم که با دیدن این آموزش، این دشواری برای شما به شیرینی تبدیل شده و با تکرار زیاد آن در قسمت های بعدی آموزش، در ذهن شما نهادینه شود. توجه داشته باشید که بسیاری از مفاهیم و خطوط فعلی در شرایط کنونی، ممکن است برای شما گنگ و نامفهوم باشد که ایرادی از شما نیست.
مطالعه این بخش بسیار مهم است. سورس این ویدئو ، Startup-4.zip است که در قسمت های پایینتر لینک آن آورده شده.

  • استفاده از Outlet و Action در Swift
  • 28 دقیقه
  • 54 MB


این ویدئو تکمیل کننده بخش قبلی میباشد و در رابطه با کنترل رابط کاربری از طریق برنامه نویسی اطلاعات بیشتری را به شما خواهد داد .
تسلط به این بخش از آموزش بسیار ضروری است . دانلود سورس فراموش نشود.
#

  • اولین پروژه : کلید و لامپ
  • 15 دقیقه
  • 35 MB


در این بخش از آموزش با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با Connection های مروبط به رابط کاربری بدست آوردیم ، میخواهیم یک پروژه ساده و جذاب را پیاده سازی کنیم .
این بخش را مرور کنید و خودتان را با انجام پروژه محک بزنید . دانلود سورس را فراموش نکنید.
#

  • پروژه دوم : ماشین حساب ساده
  • 19 دقیقه
  • 38 MB


ساخت ماشین حساب از اولین پروژه هایی است که هر برنامه نویس حداقل یکبار آن را تجربه کرده است . در این قسمت نحوه پیاده سازی یک ماشین حساب ساده و ابتدایی را مرور کرده ایم .
دانلود سورس را فراموش نکنید.
#

  • تغییر آیکون برنامه
  • 13 دقیقه
  • 40 MB


یکی از عناصر گرافیکی مهم در هر پروژه که میتواند نظر کاربر را جلب کند ، یک آیکون مناسب و زیبا برای برنامه است . البته طراحی یک آیکون کار زمان بری است و نیاز به دقت و سلیقه دارد . در این جلسه شما با نحوه تغییر دادن آیکون برنامه آشنا خواهید شد .
این بخش بسیار ساده و روان است ، مطالعه آن مفید خواهد بود.

  • استفاده از Launch Screen
  • 8 دقیقه
  • 25 MB


Launch Screen  یا Splash Screen جز ابزاری هستند که در شروع اجرای یک برنامه مورد استفاده قرار میگیرند .
مطالعه این قسمت ضروری نیست .

  • آشنایی با Auto Layout
  • 25 دقیقه
  • 51 MB


Auto Layout ابزاری است که به ما امکان طراحی استاندارد اپلیکیشن را میدهد و با استفاده از آن میتوانیم UI برنامه را طوری طراحی کنیم که در همه شرایط به خوبی نمایش داده شود .
استفاده از Auto Layout در ابتدا کمی دشوار و مبهم خواهد بود ، اما بعد از تمرین زیاد آن را درک خواهید کرد .
مطالعه این بخش بسیار مهم و ضروری است .

  • تمرین کار با Auto Layout
  • 32 دقیقه
  • 56 MB


در این جلسه یک پروژه تمرینی برای آشنایی بیشتر با Auto Layout انجام خواهیم داد .
شما هم سعی کنید یک پروژه تمرینی برای خودتان ایجاد کنید و رابط کاربری آن را با استفاده از Auto Layout طوری پیاده سازی کنید که در همه شرایط به خوبی نمایش داده شود .
دانلود سورس را فراموش نکنید.
#

  • تصاویر جادویی
  • 27 دقیقه
  • 62 MB


عملاً برای تولید منابع هنری انعطاف پذیر و زیبا، نیاز به دانش بیشتری در خصوص قابلیت های iOS framework داریم. با استفاده از تکنیک هایی نظیر Tileable Image و استفاده از Stretchable Image می توانیم قابلیت های زیادی در ایجاد و نمایش منابع هنری بدست آوریم. این قسمت از آموزش جزئیات کامل ساخت و استفاده از این دو تکنیک را ارائه می کند.

سورس این ویدئو ، MagicImages.zip است که در قسمت های پایینتر لینک آن آورده شده.

  • پروژه تمرینی تصاویر جادویی
  • 20 دقیقه
  • 47 MB


یک پروژه تمرینی برای یادگیری کار با Tileable Image و Stretchable Image
#