آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد

  • بخش 7 - پروژه باران !
  • غیر رایگان
  • متوسط


  • رمز عبور فایلهای فشرده


رمز عبور زیر را ابتدا در notepad کپی کنید، پس از اطمینان از عدم خاتمه رمز به فاصله و یا سایر کاراکترهای غیر معتبر، آنرا به عنوان رمز فایل ( در صورت درخواست نرم افزار بازکننده فایل ) وارد نمایید. بهترین روش چند کلیک روی خط رمز برای انتخاب همه رمز و Copy آن است. جهت مشاهده رمز نیاز است لایسنس آموزش را خریداری کرده باشید
پسورد با توجه به سطح دسترسی شما قابل مشاهده نیست

  • پیش نیازهای مدل سازی حرفه ای
  • 25 دقیقه
  • 195 MB


می خواهیم کمی فراتر قدم بر داریم و مدل سازی رو کمی پیشرفته تر پیش ببریم , به همین دلیل من تصمیم گرفتم که در این بخش پروژه هایی رو انجام بدم که دید شما رو نسبت به مدل سازی بازتر کنه و تا حدی با مدلینگ حرفه ای آشنا بشید.
در این پروژه ها , نکته ها و قلق ها و ترفند های مدلسازی زیادی رو آموزش خواهم داد پس با دقت خیلیی زیاد و با وسواس فراوان این ویدئوها رو تماشا کنید ( و حتی چندین مرتبه ) 

امااا قبل از اینکه به پروژه ها بپردازیم , در این ویدئو تعدادی از ویرایشگرهایی رو که پیش نیاز مدل سازی حرفه ای هستند رو یاد می گیریم , این ویرایشگرها بسیار بسیار مهم هستند و مدلینگ حرفه ای بدون اون ها امکان پذیر نیست

آنچه در این ویدئو یاد خواهیم گرفت :

- ویرایشگر های  FFD
- ویرایشگر  Symmetry
- ویرایشگر MeshSmooth
- ویرایشگر TurboSmooth
- نحوه ی چیدمان و مدیریت ویرایشگر ها در پنجره ی Modifier ها
باید روش کار ابزار های مورد آموزش در این ویدئو را کاملا درک کنید

  • پروژه 1 : لوستر کلاسیک
  • 1 ساعت 1 دقیقه
  • 237 MB


در این آموزش علاوه بر مدلسازی لوستر کلاسیک یاد می گیریم که چگونه به مدل هایی که می سازیم متریال اعمال کنیم و از اون ها رندرها یا خروجی های واقعی بگیریم.

برای این منظور من یک استودیو ی نورپردازی شده رو براتون آماده کردم که می تونید اون رو در پایین این صفحه دانلود کنید.
حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید رندر حرفه ای بگیریم قبل از اینکه حرفه ای شده باشیم مدل سه بعدی این پروژه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید
#

  • پروژه 2 : میز کلاسیک
  • 34 دقیقه
  • 169 MB


در این پروژه , در قسمتی از آموزش که گل منبت رو مدلسازی می کنیم از ویرایشگر Displace و یک تصویر سیاه وسفید استفاده می کنیم , که می تونید این map رو از لینک زیر دانلود کنید
حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید پیوست های این پروژه را از لینک های زیر دانلود کنید
#
#

  • پروژه 3 : صندلی اداری
  • 1 ساعت 28 دقیقه
  • 397 MB


حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید مدل سه بعدی این پروژه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید
#

  • پروژه 4 : سبد حصیری
  • 30 دقیقه
  • 247 MB


حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید مدل سه بعدی این پروژه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید
#

  • پروژه 5 : درختچه تزیینی
  • 59 دقیقه
  • 343 MB


حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید مدل سه بعدی این پروژه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید
#

  • پروژه 6 : مبل 1 نفره
  • 1 ساعت
  • 381 MB


حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید مدل سه بعدی این پروژه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید
#

  • پروژه 7 : گل منبت کلاسیک
  • 1 ساعت 17 دقیقه
  • 396 MB


برای مدل سازی این پروژه از یک تصویر الگو استفاده شده که می تونید اون رو از لینک زیر دانلود کنید
حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید پیوست های این پروژه را از لینک های زیر دانلود کنید
#
#

  • پروژه 8 : سینک آشپزخانه
  • 1 ساعت 2 دقیقه
  • 354 MB


برای مدل سازی این پروژه از یک تصویر الگو استفاده شده که می تونید اون رو از لینک زیر دانلود کنید
حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید پیوست های این پروژه را از لینک های زیر دانلود کنید
#
#

  • پروژه 9 : یک گاز و یک قوری
  • 1 ساعت 35 دقیقه
  • 556 MB


برای مدل سازی این پروژه از یک تصویر الگو استفاده شده که می تونید اون رو از لینک زیر دانلود کنید
حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید پیوست های این پروژه را از لینک های زیر دانلود کنید
#
#

  • پروژه 10 : مبل کلاسیک 3 نفره
  • 1 ساعت 31 دقیقه
  • 597 MB


حتما همین مدل رو عینا با نرم افزار خودتون مدلسازی کنید مدل سه بعدی این پروژه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید
#

  • Fast-Render.zip
  • 20 MB


این فایل , یک صحنه یا استودیو هست که نور پردازی شده و پارامتر های پنجره ی Render Setup برای آن تنظیم شده 
و متریال های مختلفی رو در Material Editor براتون ذخیره کردم که فعلا می تونید با استفاده از این صحنه آماده به راحتی , از اشیاء ای که مدل سازی می کنید رندر های واقعی تهییه کنید
حواستون باشه چیزی رو روی فایل اصلی ذخیره نکنید و برای ذخیره از Save As استفاده کنید