بخش 0 - قبل از خرید بدانیم
بخش 1 - یک شروع پر سرعت
بخش 2 - مقدمات برنامه نویسی جاوا
بخش 3 - مقدمات رابط گرافیک
بخش 4 - مقدمات شیء گرایی
بخش 5 - کنترل برنامه
بخش 6 - آرایه ها
بخش 7 - وقت عمل است
بخش 8 - ختم دوره مقدماتی
بخش 9 - همزمانی
بخش 10 - کنترل لیست
بخش 11 - برنامه نویسی Server Side
بخش 12 - یک نرم افزار Server Base
بخش 13 - ساخت کنترل های سفارشی
بخش 14 - بانک اطلاعات
بخش 15 - دانلود فایل و تصویر
بخش 16 - پروژه مارکت اندروید
بخش 17 - جمع آوری اطلاعات
بخش 18 - ابزار نویسی
بخش 19 - فایل سیستم
بخش 20 - راه کارهای پیام کوتاه
بخش 21 - گرافیک پیشرفته
بخش 22 - صوت و تصویر
بخش 23 - شبکه های ارتباطی
بخش 24 - این همه پروژه
بخش 25 - تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی
بخش 26 - سرویس های اندروید
- بخش 15 - دانلود فایل و تصویر
- رمز عبور فایلهای فشرده
رمز عبور زیر را ابتدا در notepad کپی کنید، پس از اطمینان از عدم خاتمه رمز به فاصله و یا سایر کاراکترهای غیر معتبر، آنرا به عنوان رمز فایل ( در صورت درخواست نرم افزار بازکننده فایل ) وارد نمایید. بهترین روش چند کلیک روی خط رمز برای انتخاب همه رمز و Copy آن است. جهت مشاهده رمز نیاز است لایسنس آموزش را خریداری کرده باشید
- دانلود فایل از اینترنت / سرور
- 1 ساعت
دانلود کردن فایل و تصویر از وب سایت یا سرور اختصاصی، جزء جدا ناپذیر از برنامه های مرتبط با اینترنت است. در این قسمت از آموزش سعی در نوشتن هسته مرکزی یک دانلود کننده فایل/تصویر داریم که در هر لحظه میزان حجم یا درصد دانلود شده قابل خواندن و نمایش است. این الگوریتم و روش در قسمت های بعدی همین بخش، بهینه تر می شود.
- ListView و تصاویر پرحجم آنلاین!
- 1 ساعت 36 دقیقه
فرض کنید که در نرم افزار شما نیاز به دانلود تصاویر با سایز بالا و نمایش آنها در یک Gallery یا ListView باشد، چگونه این کار را می توانید بهینه کنید بدون اینکه از مرز محدودیت حافظه فراتر نروید. این ویدئو، راه کار مناسب و اصولی برای بارگزاری تصاویر بزرگ از روی SD Card و همینطور یک الگوی ساده اما پر کاربرد برای سمت سرور ارائه می دهد.
- یک Downloader تمیز و اصولی
- 1 ساعت
اولین باری است که قصد داریم کلاسی تمیز و مرتب بنویسیم تا در پروژه ها مختلف با سادگی بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. به همین منظور کمی شبیه به یک Design Pattern که Builder نامیده می شود را پیاده سازی خواهیم کرد. به این ترتیب مشاهده می کنید که با راهکاریهای بسیار ساده شیء گرایی چه کدهای مرتب و ساختار یافته ای ایجاد خواهند شد. از طرفی از همین کلاس در بخش بعدی که نوشتن یک پروژه مارکت است، استفاده خواهیم کرد.