بخش 0 - قبل از خرید بدانیم
بخش 1 - یک شروع پر سرعت
بخش 2 - مقدمات برنامه نویسی جاوا
بخش 3 - مقدمات رابط گرافیک
بخش 4 - مقدمات شیء گرایی
بخش 5 - کنترل برنامه
بخش 6 - آرایه ها
بخش 7 - وقت عمل است
بخش 8 - ختم دوره مقدماتی
بخش 9 - همزمانی
بخش 10 - کنترل لیست
بخش 11 - برنامه نویسی Server Side
بخش 12 - یک نرم افزار Server Base
بخش 13 - ساخت کنترل های سفارشی
بخش 14 - بانک اطلاعات
بخش 15 - دانلود فایل و تصویر
بخش 16 - پروژه مارکت اندروید
بخش 17 - جمع آوری اطلاعات
بخش 18 - ابزار نویسی
بخش 19 - فایل سیستم
بخش 20 - راه کارهای پیام کوتاه
بخش 21 - گرافیک پیشرفته
بخش 22 - صوت و تصویر
بخش 23 - شبکه های ارتباطی
بخش 24 - این همه پروژه
بخش 25 - تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی
بخش 26 - سرویس های اندروید
- بخش 5 - کنترل برنامه
- رمز عبور فایلهای فشرده
رمز عبور زیر را ابتدا در notepad کپی کنید، پس از اطمینان از عدم خاتمه رمز به فاصله و یا سایر کاراکترهای غیر معتبر، آنرا به عنوان رمز فایل ( در صورت درخواست نرم افزار بازکننده فایل ) وارد نمایید. بهترین روش چند کلیک روی خط رمز برای انتخاب همه رمز و Copy آن است. جهت مشاهده رمز نیاز است لایسنس آموزش را خریداری کرده باشید
- ارتباط بین Activity ها
- 44 دقیقه
Activity ها مانند فرمهای یک نرم افزار کاربردی هستند. فرمی برای ورود اطلاعات، فرمی برای گزارش اطلاعات، فرمی برای فیلتر اطلاعات و ... . بنابراین ارسال و دریافت مقادیر و متغیرها بین آنها ضروری است. در این قسمت خواهیم دید که چگونه بین Activity ها اطلاعات را رد و بدل کنیم.
- از چرخه اجرا بیشتر بدانیم!
- 42 دقیقه
هر نمونه ایجاد شده از کلاسها، دارای یک روش زندگی هستند که از لحظه ساخت آن آغاز و تا زمان مردن آن ( خالی شدن از حافظه ) ادامه پیدا می کند که به این روش و سیکل زندگی Life Cycle می گویند. با دانستن Life Cycle ها نه تنها خواهیم توانست برنامه های با کیفیت بالاتری تولید کنیم، بلکه بسیاری از خطاهایی که علتی برای آن نمی یابیم، با دانستن Life Cycle ها حل خواهند شد. همینطور پوشش دهی متدهای Life Cycle در افزودن قابلیت به نرم افزار بسیار کمک خواهد کرد.
همینطور استفاده از کلاسی که نام آنرا G قرار داده ام، می تواند در مدیریت و تنظیمات برنامه، نقش مهمی ایفا کند.
یکی از اجزاء شیء گرایی ( Override ) در اینجا استفاده می کنیم که کمی به شفاف شدن این مبحث کمک خواهد کرد.
- استفاده از Menu و Dialog
- 50 دقیقه
خود Android Framework شامل فرم ها و کلاسهای از پیش ساخته شده ایست که استاندارد هستند و براحتی در برنامه ها قابل فراخوانی و استفاده اند. در این قسمت از آموزش، طریقه تعریف منو ها، استفاده از Dialog, AlertDialog ، گرفتن ساعت و تاریخ و ... با جزئیات کامل آموزش داده شده است.